We welcome...

We welcome...

zaterdag 15 oktober 2011

We zijn goed op weg

Doe je druk of ben je druk? Ik kan zeggen dat we het druk hebben. Liep ik aan het begin van de week achter de feiten aan (chaos in mijn hoofd, hoe krijg ik het allemaal rond thuis en op kantoor) heb ik het nu weer onder controle. Er zijn veel punten op onze lijstjes doorgestreept. Een paar belangrijke zijn:

VERLOF GEREGELD!
concept aankomstkaartje gereed
adressenlijst gereed
visums aangevraagd
uitnodiging voor Micha's 3e verjaardag zijn verstuurd
verjaardagstaart besteld (Thomas de Trein)
stapel kadootjes voor de kadomand voor Micha (lang leve de Action)
schoenkadootje als de Sint is aangekomen
fotoboekje voor Micha is besteld
diverse instanties gebeld
laatste kledinginkopen voor de kleine man
reistas voor de buggy (wauw, veel ruimte)

Ik blijf pinnen deze dagen en ik moet nodig al die bonnetjes eens doornemen, krijg met geen mogelijkheid m'n portemonnee meer dicht.

Vrijdag ben ik met Micha naar Den Haag gereden om onze visums aan te vragen. Donderdagavond na een lange dag + vergadering de aanvraagformulieren ingevuld en pasfotootje erop geplakt. Ik ben slecht in invulformulieren en daarom had ik voor de zekerheid 6 setjes! uitgedraaid...hoefde maar 1x opnieuw. Eerst naar Naaldwijk gereden voor een superhandige en eenmalig gebruikte reistas voor de buggy. Lijkt wel een snowboard tas, zo ruim en groot is dat ding met nog 2 wieltjes ook. Kunnen we mooi de voetenzak in doen en luiers en...de buggy niet te vergeten :-)

Toen door het Westland met al zijn kassen (leuk) naar Den Haag gereden. Makkelijk te vinden en iets verderop geparkeerd en samen naar de 6e verdieping waar we de balies zagen. Echt, we stonden binnen 10 minuten weer buiten. Ik had het dus goed ingevuld haha en Micha stal de show. De Chinese jongen die ons hielp zat naar hem te lachen en toen zei Micha: meneer doet lachen, maakt grappie. Hahahaha. Hij lief teruglachen. Toen we weggingen zei ik zwaai maar even en ja hoor dat handje ging wuiven en de Chinese jongen gaf een big smile en een zwaai terug. Woensdag kunnen we de visums weer ophalen en betalen.


Terug een lekker broodje bij de Deli gehaald, thuis opgegeten en toen allebei een tukkie gedaan....heerlijk.

Fijne zondag allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Goede idee, van de sinterklaasinkopen, die kan er op ons lijstje bij!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi A4 :-),

    Zo, al veel zaken zijn al geregeld zie ik! Fijn dat alles zo vlotjes verloopt!

    Ben benieuwd naar jullie kleine Joshua!

    Groetjes,

    Peter W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geregel hè?? Maar heerlijk dat je al zoveel hebt kunnen afstrepen het blijft gewoon tot 4 november nog zo doorgaan en dan zit je straks in het vliegtuig en slaak je een diepe zucht. Hè, hè... WE GAAN!! OP NAAR CHINA!!

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bouke Saskia en Micha,

    Eindelijk jullie nieuwe blog gevonden.
    Wat leuk dat jullie al bijna afreizen naar China!
    Erg spannend allemaal.
    Geniet van alles, maar dat zit vast wel goed.
    We wensen jullie een goede reis en een behouden mooie aankomst bij julie dierbaren.

    Groetjes,

    Leo en Carla en de kinderen ( uit Sri Lanka )
    jullie plaatsgenootjes uit H.I.A

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes en plezier vanavond.
    Leuk om de reisgenootjes van te voren al te ontmoeten.

    Fijne avond!

    Liefs uit Drachten,
    Chantal en co.

    BeantwoordenVerwijderen