We welcome...

We welcome...

zaterdag 24 september 2011

Follow me on Blogspot

Wat is Bloggen via Blogspot leuk. Zoals je ziet, ben ik nog volop bezig met stylen om mijn blog eigen te maken. Ook de volgorde klopt nog niet. Ni Hao moet natuurlijk bovenaan, wordt aan gewerkt.

En wat zo leuk is bij Blogspot, je volgers kunnen zich aanmelden en dan weet je wie jou (regelmatig) volgt. 11 van jullie volgen mij en lezen met mij mee. Wat leuk, dankjewel voor jullie aanmeldingen. Hopelijk volgen er meer....bij 50 volgers blog ik er weer over :-)



Lees jij mee, meld je dan aan, dan weet ik wie jij bent en dat is leuk om te weten.

3 opmerkingen:

  1. Ja het is leuk he?
    Wij zijn ooit begonnen met een website, daarna een weblog van waarbenjij.nu en uiteindelijk eentje van blogspot. En deze bevalt echt heel goed, ik vind het vooral leuk dat de foto's tussen de tekst kunnen en verder heel makkelijk in gebruik!
    Ik volgde je al dus daar kan ik je niet verder mee helpen, maar ik hoop dat je snel de 50 volgers haalt!

    Groetjes, Barbara

    www.wereldwondertjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Saskia. Als je op 'ontwerpen' klikt kun je de blokjes(gadgets) in de rechter balk gewoon slepen (omhoog of omlaag) naar de plek waar je ze hebben wil!

    Succes!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    nou ik ben inmiddels ook verhuisd :-) En ook ik ben nog druk bezig met ontdekken etc... super leuk!

    Veel blogplezier!

    Liefs voor A4 van K3 ;-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen