We welcome...

We welcome...

woensdag 21 september 2011

06-09: LOA binnen

Tijdens ons weekje vakantie in Zeeland waar we letterlijk konden uitwaaien, werden we op woensdagavond gebeld door ons contactpersoon dat de LOA binnen was. Op 1 dag na hebben we daar 11 weken op gewacht. Wat zaten we daar op te wachten. We waren vroeg na het eten nog even naar het dorp gefietst voor een kop koffie/thee. En later nog een bittergarnituurtje erbij ook. Micha maakte leuk contact met een eenjarig Duits meisje en aaide lief over haar hoofdje. Toen ze aan zijn schoenen zat en aan het klitteband trok, vond hij het minder leuk, onze held. Terug in het donker wat Micha geweldig vond en waaien joh. Ik dacht nog in het cafeetje laat ik nou niet (weer) mijn mobiel checken. Terug in ons vakantiehuisje (waar ik sinds kind al kom, it runs in the family) zag ik dat ik een oproep had gemist!!! Bouke, we hebben een oproep van ... gemist. Nou, terugbellen zegt hij droog. Eerst praatje pot over onze fietstocht waar ik nog van aan het bijkomen was en toen vertelde ze 'ik had willen wachten tot zijn verjaardag maar ik vertel het toch nu maar...de LOA is binnen'. Wat een blijdschap en opluchting. Een vreugdedansje volgde en later ook een lekker portje.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten