We welcome...

We welcome...

maandag 9 september 2013

3 jaar onze Joshua

Gisteren groot feest maar vandaag echt 3 jaar geworden, onze lieve Joshua Tao. Zichtbaar genoten heeft ie, hij was zich echt bewust van zijn verjaardag. Het draaide om hem, hij kreeg kadootjes, naar hem ging de aandacht uit. Dat heeft ie opgezogen.

Ook tranen vandaag bij mij als zijn moeder...om zijn andere moeder. In de auto op weg naar mijn werk heb ik voor haar gebeden, mijn gedachten uitgesproken naar omhoog. En toen bedacht ik me....ik ken Iemand die haar kent :-)

Nieuwe bike
Onze mooi boy
 
Smartiestaart made by papa #lekkerrr

 

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!!!
    en wat ziet de taart er geweldig uit ! mss kun je het recept eens bloggen ? ;-)
    Ik lees al een tijdje stilletjes mee en ben nu al erg benieuwd naar jullie 3e wondertje !
    sterkte met het wachten !
    Liefs Sennah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd.

    Ik ben ook wel benieuwd naar het recept. Ik heb binnenkort ook een jarige die 3 wordt!

    Groeten Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach is het schatje alweer 3 jaar!!!
    Gefeliciteerd.
    En ja, die andere mama, dat blijft altijd een heel gevoelig punt, vooral op verjaardagen.
    Ik laat daar ook elke keer weer tranen om.
    Je hebt toch zulke leuke mannekes!
    En nu in afwachting van nog een kindje...
    Leuk hoor...ik kan je uit ervaring zeggen: 3 is erg leuk!
    En stiekum hoop ik voor je dat het een meisje is want dat is helemaal leuk.
    Ik ben tenminste blij dat ik ook 1 dochter heb.
    Maar ach meid, wat het ook wordt: het is door God aan je gegeven en dus is het goed.
    3 zonen is ook wel heel stoer!!!
    groeten van Lotteke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd,
    Ke mei vind het ook heel leuk om jullie te volgen. Groetjes van de fam. Pollemans

    BeantwoordenVerwijderen